donderdag 8 december 2011

Thursday Challenga : COMMUNICATIE

Donderdag alweer. De hele week ben ik niet aan bloggen toegekomen, maar de donderdag is voor mij een must. Het thema vandaag: communicatie.  Zie hier  als je ook eens mee wilt doen.

Een paar weken geleden plaatste ik de foto van een door ons ontvangen advent/kerstkaart. Die haal ik in het kader van dit onderwerp maar even weer van stal:

Na de restauratie van de St. Jankathedraal in Den Bosch was daar ineens een beeld van een engel met mobieltje.  Over communicatie gesproken!!

The cathedral of St. John in the city of 's-Hertogenbosch (Den Bosch) has recently been restored, and so are the status. After the restoration there was suddenly a new statue: an angel with a mobile telephone!
Communication with above??

But I have also for you the following photo, made in the city of Nazareth. You see the angel Gabriel  telling Maria that she shall have a baby. Look at the face of Maria: so young, so impressed, so not-understanding....

Diit beeld zag ik in Nazareth: de engel Gabriel vertelt Maria dat ze een baby zal krijgen. Kijk naar haar gezicht:  ze snapt er echt niks van.......

10 opmerkingen:

  1. Kende m al inderdaad maar hij past perfect in het thema, vooral de boodschap die er in zit vind ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beeldengroep in Nazareth is geweldig. De uitdrukking is veelzeggend.
    Het grapje van de engel met de gsm kan ik wel waarderen! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei heel goed voor dit thema! Mooi bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou ja! het moet niet gekker worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De bovenste foto had ik al eerder gezien, maar die onderste ...... schitterend! Inderdaad, die verbazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha die is mooi een Engel met telefoon ja ze moeten ook met de tijd meegaan. Vind de andere beelden eigenlijk mooier en ook welsprend zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat die bovenste foto in Den Bosch? Dan moet ik daar toch eens op letten als ik er weer eens ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Don´t understand the language but well the images convey. Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige combinatie van beide foto's, goed gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen