donderdag 17 november 2011

Goede berichten!

Vandaag een afspraak bij zowel de cardioloog als de orthopeed. Vanmorgen om 10 uur eerst een ecg laten maken. Met mijn "lekenoog" kon ik al zien dat de hartslag goed was. Alleen nog niet zoveel per minuut, namelijk 54 keer. Toen ik vertelde, dat ik altijd maar zo verschrikkelijk moe ben werd besloten van een bepaald medicijn vanaf nu de helft per dag te nemen. (Voor de kenners: bisoprolol).  Kijken of dat gaat helpen. Verder natuurlijk veel bewegen, en dat gaat nu gelukkig al een stuk beter, nu de knie niet zo heel erg pijnlijk meer is. En over een half jaar terugkomen.
Later bij de orthopeed zei ik dan ook tegen hem, dat hij wel een soort wondermiddel geinjecteerd heeft 6 weken geleden, omdat ik zo ongeveer pijnloos ben. Zijn reactie was, dat hij hoopte dat te horen. Voorlopig hoef ik daar niet meer naar toen. Als de pijn terugkomt, kan de huisarts de prik plaatsen.
Dat was dat.
Al met al een soort opsteker voor mij. Voel me ook inderdaad een stuk beter, het lopen (wandelen met rollator)  gaat ook steeds beter, het lukt mij om telkens een eindje verder te komen. Niet te ver, want ik moet ook nog weer terug......
Tot over een half jaar dan maar!

1 opmerking:

  1. Hej Corry, fijn dat het beter gaat en je geen pijn hebt. Hopelijk ga je je nu ook minder moe voelen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen