vrijdag 25 november 2011

Advent

Een 2e log vandaag. Sluit eigenlijk best aan met het thema "tegenstelling" van vandaag.

Wij ontvingen vandaag de eerste advent-/kerstkaart. Lieve vrienden van ons sturen elk jaar weer voor de eerste zondag van Advent een kaart met een bijzonder thema. De kaart van dit jaar brengt een grote glimlach op je gezicht. Ik heb gevraagd of ik die kaart mocht gebruiken om op mijn weblog te plaatsen. En dat mocht; de bedenker voelde zich zeer vereerd.

De tekst die erbij hoort:

Advent 2011

Engel met mobieltje.
Neergestreken "van alzo hoge"op de onlangs
gerestaureerde St. Janskathedraal in Den Bosch.
Bedoeld als grap?
Of eigentijdse uiting van het oude kerstgeloof:
God komt naar de mensen?
Over telecommunicatie gesproken........

NB: als je op de foto klikt, wordt die vergroot weergegeven.

6 opmerkingen:

  1. Prachtig Corry... heb nu al even naar dat gezicht van die engel zitten kijken.... raakt het jou ook zo?

    -x-x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Corry, ik ben blij dat je weer een blog hebt. Ik zag net toevallig dat er een link aan je reactie vast zat.

    Veel plezier. Moge de mobiele engelen je geleiden, ook bij het webloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat ik je weer gevonden heb Corry.
    De afbeelding en de tekst raken me, het tovert een glimlach op mijn gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Corry,
    fijne eerste Adventszondag,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh geweldig dat beeld,ik vind hem super

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Corrie ik heb dat toen op de tv gezien whahahahahaha geweldig toch dat dit kan

    BeantwoordenVerwijderen