woensdag 9 november 2011

Toch maar een nieuwe (tijdelijke) blog gestart

Lang geaarzeld, want ik wou het niet: eerst een nieuwe website maken en daar alle kunstjes leren, en dan later, als weblog in de lucht is, daar ook eens weer opnieuw het wiel uitvinden. Maar ja, het duurt wel erg lang met weblog, en ik krijg veel vragen over de duur van e.e.a. Is geen zinnig woord over te zeggen, dus probeer ik het gewoon hier eerst.
Allereerst hoe het nu met me is (vraag van veel vrienden): naar omstandigheden redelijk wel.  Een antwoord waar je alle kanten mee uit kunt. Maar het is dus zo dat, na de laatste cardio-versie (electroschok)  in juni, mijn hart nog steeds het goede ritme te pakken heeft. Gelukkig wel. a.s. Woensdag wordt ik bij de cardioloog verwacht voor een controle. Benieuwd of ik misschien wat medicijnen kan minderen.
Inmiddels heb ik geweldig veel last van een knie gehad, waardoor ik ontzettend pijn had bij het lopen enzo. 5 weken geleden naar een orthopeed geweest, die een versleten knie constateerde, maar het is nog niet zo, dat er een nieuw kniegewricht in gezet gaat worden. Ben ik ook nog niet aan toe. Hij heeft een injectie met een of ander goedje gegeven, en zie: na een paar dagen werd de pijn een stuk minder. En dat heb ik tot nu nog steeds. Wat een opluchting. Het lopen gaat dus nu veel en veel beter. Volgende week woensdag word ik ook bij hem verwacht.

Tot de volgende keer!!

4 opmerkingen:

  1. Dag lieve Corry, mag ik de eerste zijn die de eer heeft jou weer in weblogland te verwelkomen!

    Grappig wel dat jij de log met vlinders afsluit terwijl ik 2 uur geleden thuis kwam van de nagelstudio met vlinders op mijn nagels ;-)

    Super dat je er weer bent, -x-x-x-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, tof, deze doet het tenminschte ook op de iPad :-D

    Greetzzz

    Hoewel, om te kunnen reageren hier moet je wel een paar hordes nemen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het met je hart goed gaat!

    En ondanks dat je nu weer alles opnieuw moet gaan ontdekken, heel veel plezier op je nieuwe blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel verhaal getypt, en foetsie als ik het wil plaatsen.
    Waarom trap ik daar nou toch altijd weer in.

    Hoe dan ook Corry, het is fijn te horen dat het beter met je gaat meid.
    Kop op!

    BeantwoordenVerwijderen